back to black ♥

Kategori:  Allmänt
hej hej !
Jag har inte bloggat på ett tag men nu har jag lust & tid att blogga.
Dagen till ära så var jag med julia, vi var typ hos hennes mormor & morfar hela dagen. Vi gjorde lite smått och gott. Var ute och gick lite, och skulle kolla på blommor och då fotade jag och juliia lite :) Jag har inte laddat upp bilderna än och mobilbilderna blev inte bra..
På Onsdag så ska jag, julia och Moa ta tåget upp till Kalmar och shoppa lite granna ! WoOppaaa !! :)
Just nu så sitter jag och kollar på Big Brother 24/7, jag märker inte av Annica, vart är hon ? Tråkigt när dom bara sitter oh äter.. xd
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: