Walk in the park ♥

Kategori:  Allmänt
hej hej !
Dagen idag har varit bra, på idrotten så hade vi höjdhopp, trodde att jag skulle ramla och få ribban i ryggen, fast inte ! :) Det högsta jag hoppade va 90 cm. Språkvalet  var nog roligast idag, för Erica och jag gjorde inte så mycket.. Fast nu ska jag nog inte säga för mycket för om någon lärare kollar min blogg. Detta är min privata blogg och skolblogg. Min rediga skolblogg kommer jag inte in på så, då får jag ta denna. aja, idag så fick vi reda på att vi ska till Kalmar den 21 maj ( tror jag ) så det blir en liten "resmånad" för mig.. Spanien & kalmar.. haha jag vet inte vad man ska kalla det precis.. Nu ska jag blogga lite i framtiden, bloggar mera sen.
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: