WeekenD ♥

Kategori:  Allmänt
Svara på följande frågor.

1. Har du fler än fem tröjor som du inte använder : jajjamen.
2. Har du nära till skolan : Jag åker buss, så nej det har jag inte.
3. Vad var ditt första ord du sa idag när du vaknade : åå, vad klockan ?
4. bästa klädaffär : jag gillar många, jag hittar nästan alltid någon på gina, även om jag inte kan köpa det.
5. Hur lång tid tar det för dig att sminka dig : 30 min kanske + platta håret 10-15 min.
Välj ett förslag.

chips/popcorn : popcorn.
vitt / svart : vitt.
snyggt/fult : snyggt ?
sommar/vinter : sommar.
vår/ höst : Vår.
Gör som det står.


Skriv en sanning : Min största fobi är sprutor.
Skriv den smiley som du mest använder : :) / (:
Skriv ett långt ord : Hellokittysugarbabeschokladmoussetopp xd
Skriv ditt fullständiga namn : Fanny Louise Simonsson.
skriv det drygaste svaret man kan få : K, k bry.
svara med, ja, nej eller kanske.


Är det något du se fram emot : Ja.
Är det något du inte ser fram emot : Ja.
Gillar du bollsporter : kanske.
Gillar du djur : kanske.
Gillar du vintern : förmodligen inte om jag svarade sommar över..
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: