Lose my mind ♥

Kategori:  Allmänt
Vad gjorde du igår 21.00 ? Kollade på Big Brother.
Vad har du på dig nu ? nattlinne :$
Bästa tv program ? BIG BROTHER ! ♥
Har du percing/percingar ? Ja, i öronen & vill ha i navlen.
Ett datum du minns ? Jag minns många..
Bästa låt just nu ? jag gillar många te.x, The lion's roar.
Hur lång är du ? Kort :$
Hur ser en riktigt härlig morgon ut för dig ? Sommarlov, vaknar upp till en skinade sol, en härlig frukost, tar ett morgon dopp i poolen kanske ? :)
Har du någon fobi ? ja, sputor, tandläkare, spyr du spyr jag, spindlar, små kryp, byta soppåse & andra äckliga saker!
Vad längtar du till ? När glosorna sitter som en smäck i mitt huvud, Spanien & träffa jacqe !
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Söta söta syster, jag längtar efter att träffa dig med!

2012-04-15 @ 21:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: