Splash of pink ♥

Kategori:  Allmänt
hej hej !
skolan idag var helt okej, hade ingen musik idag. Idrotten var faktiskt kul ? Brukar inte tycka om idrott speciellt mycket. Matten var bra, jag har kommit på att när jag lyssnar på musik så koncentrerar jag min bättre?. Sen hade vi engelska oh då så hade vi hörförståelse test, o lite glosor m.m. Hoppas att det gick bra !
Dagens vill ha : Nya hörlurar.
Dagens klädsel : Ljusa jeans, linne, kofta + smycken.
Dagens frisyr : Nersläppt oh plattat.
Dagens smink : Teckstift,foundation, eyeliner,kajal & mascara.
Dagens humör : Glad & trött.
Dagens roligaste : När julia blev inknuffad i en dörr, när jag gick bakåt och gick in i en bänk i skolan :)
Dagens tv program : Big brother
Dagens som inte skulle få hända : spillde rött nagellack på min vita kofta ;(
Dagens skämt : ingen aning.
dagens fundering : ska jag måla naglarna eller inte ?
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer
Postat av: Julia

det var inte kul , svårt att andas du vet kan ju va lite svårt ibland ;) om jag känner har jag ont än -.- ♥

2012-04-17 @ 21:14:31
URL: http://juliiabby.blogg.se/
Postat av: Julia

det var inte kul , svårt att andas du vet kan ju va lite svårt ibland ;) om jag känner har jag ont än -.- ♥

2012-04-17 @ 21:14:50
URL: http://juliiabby.blogg.se/
Postat av: fanny :)

haha " det kan ju va lite svårt ibland xd" Det såg ilf skit kul ut !!:D

2012-04-18 @ 17:09:47
URL: http://fannysscorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: