why am i crying ♥

Kategori:  Allmänt
jag tänkte köra i gång med en så kalad lista.
Dag 1 - En bild på mig + 10 sanningar.
Dag 2 - En person jag vill träffa nu.
Dag 3 - Mitt intresse.
Dag 4 - Här skulle jag vilja bo.
Dag 5 - Ett djur jag tycker väldigt mycket om.
Dag 6 - Ett minne från i sommar.
Dag 7 - Mina syskon.
Dag 8 - Mitt drömjobb.
Dag 9 - Vad jag gör om 10 år.
Dag 10 - Mitt drömresemål.
Dag 11 - Hit vill jag åka innan jag dör.
Dag 12 - Bilder på sminket du använder.
Dag 13 - Vad jag ser mest fram emot iår.
Dag 14 - En bild på mig för två år sedan.
Dag15 - bild på det som jag köpte senast.
Jag börjar redan idag, det kommer inom kort !
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: