3096 days ♥

Kategori:  Allmänt
hej hej !
Har precis kollar klart på Melodifestivalen, Ulrik var den ända som var bra tycker jag. Emma smsade med mig under hela Melodifestivalen och skrev att hon hejade på Ulrik.. Jag misstänkte att hon skulle skicka ett sms när han gick vidare till globen. Och vad gjorde hon ? Jo skickade ett sms 23 sekunder efter att han gick vidare.. Jag räknade ^.^
Men nu ska jag kolla lite på hey baberiba och läsa lite ur en bok som heter 3096 dagar. Det var meningen att jag skulle läsa den när vi är i spanien fast det vill jag it ! Detta är typ första gången på 14 år jag riktigt vill läsa en bok xD
Någon som har läst den ? :)
Puss&Kram ♥
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: