Flash lash ❤

Kategori:  Allmänt
Hej hej !
Oj, vilka 9 härliga dagar det har varit i spanien ! Vädret på topp, kanske lite för mycket blåst för min del..Dom ni dagarna bjöd på, shopping, träning, markander, skratt, klumpigheter, med andra ord helt fantastisk !❤ Både julia o jag har gjort roliga saker som vi har skrattat åt, jag skulle ta handkräm och får inte ut något så då vänder jag den upp o ber över huvet och får allt över mig, julia drog resväskan åt fel håll, julia gick på en stol som det satt ngn på, jag tappade resväskan på ngn annans resväska, jag råkade ta sönder en porslins kanin, och julia tappade "kundvagnen" så nästan allt åkte ut ur den!  På planet så läse jag boken" pojken som kallas det" den är verkligen jätte bra, men har några gånger funderat på att sluta läsa för att den var så hemsk ! Stackars pojk !
Jaja, vi landade vid ca kl 4 och så åt vi lite på donken, till dagens ära fick det bli hotvings & pommes :)
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: