I can swim, but in your eyes so swamped I ♥

Kategori:  Allmänt
hej hej
Idag blev det att verkligen slita sig upp ur sängen ! måndagar är så himla tröga, vi jobbar med rymden exatk hela tiden !
Ilf dagen har varit bra.. Ja ? vad finns det för mera att säga vi har ju bara jobbat med rymden.. När jag kom hem så åt jag lite, och har gjort lite läxor. Så har min dag sett ut idag.. Ingen dag är sig lik :)
På lunch rasten så var det några omorgon 8:or som tog min mössa, Emmas sko, Ellies sko m.m
Det slutade med att Emma o jag fick nog och skrev på tavlan till dom..
skrev enaning snett..
Emma la senare ut det på facebook och så la Joel ut detta på Facebook.
Det var lite av min dag !
Puss&Kram ♥
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: