It's oh so quiet ♥

Kategori:  Allmänt
hej hej !
Det var ett tag jag bloggade men, min dator är ju sönder & den fasta datan har virus.. jaja, idag så har jag typ inte gjort mycket, varit i skolan,kollat på tv, o ska läsa i antologin sen,innan jag lägger mig.
Det har nog inte hänt så mycket mer intresant, vi har lämnat januari och har gått vidare till februari. Bästa månaden på hela året elr vad säger ni ? Det tkr jag ilf, för jag fyller nämligen år den 10 februari :)
Det jag allra mest önskar mig är en dator ! Min är paj och det känns som om att den kmr vara det rätt läng oxå..Ingen kan gör något åt den..
En sak som jag oxå vill göra det är att tillbringa en hel dag på grönalund, så jag gick in på deras hem sida för att läsa lite om vilka artister som kommer, då såg jag att självaste LMFAO ska komma :)aaa dom vill jag see!
fel håll..
det var några bilder när, jag, julia och moa sov över :) ♥
Puss&Kram ♥
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: