what would I do without your breath ♥

Kategori:  Allmänt

hej hej !
gårdagen, var bra, jag var med Emma Moa & Julia :) Emma skulle med mig hem och vi gick till bussen. Och givetvis så missar vi bussen...Så vi gick till gården o köpte lite godis o bara satt o väntade på att nästa buss skulle komma som kommer 15.15.
jaja,väl hemma så satt vi vid datan o lite mer, sen gick vi hem till Julia o Moa. Där fotate vi..fast it jag för det är tråkigt :D Sen åkte alla hem o när jag var hemma så satte jag i mina hörlurar i mina öron och somnade till musik ♥
Idag, så ska jag,Moa o julia åka till dackestupet o åka skidor..Jag har aldrig åkt skidor förut. Hur ska detta gå ? Och typ alla från prolympia ska väll dit för det öppnar idag..så det känns som att jag kmr skämma ut mig riktigt mkt !
Så överdrags byxorna & jackan är i tvättmaskinen nu så dom ska va rena tills vi åker ;)
Ellie                                            Alice                        Julia                  Moa                                  Jag
Emma                                                                                Jag
Jag                    Moa           Ellie                                            Emma                                Julia
Moa                                     Julia                 Emma                                       Jag
Puss&Kram ♥
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: