Wish You Was Here ♥

Kategori:  Allmänt
hej hej !
idag blev det att gå upp tidigt.. Hela dagen så har vi bara jobbat med ett "prov" för att se hur mycket vi hade lärt oss om rymden. Tror att det går bra !:) Packet...ja, paket har jag fått två stycken idag, en av Julia & en av Moa & Emma :) Av Julia fick jag ett vitt o svart randigt linne. Och av Emma & Moa fick jag en magnet, men en fin text på :) ♥
Vi fick en läxa att göra, Och då ska man blogga på sin skol-blogg om sportlovet..min skol-blogg kan jag inte komma in på så jag tar min privata ist :) Så jag tror att jag ska göra läxan nu :)
hihi, lite försenade alla hjärtans dag bilder..bättre försent än aldrig !:)
Puss&Kram ♥
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: