your hair was long when we first met ♥

Kategori:  Allmänt
hej hej !
ja blogg paus ? nja, vet inte riktigt om det gick som förväntat ?
Jag har inte bloggat på dagar, men jag har inte orkat..
Torsdag, Ja blev lite rik på morgonkvisten, fick ett brev men 200 kr, det var min födelsedags present av ann-marie & Karin. Jag minns inte riktigt vad som hände i skolan, men vi hade dans. Hade även namnsdag då :)
Fredag, jag fyllde år, jag fick en tv ;P Inte vad jag ville ha precis ! Jag fick även ett brev då oxå med ett presentkort på H&M av Jacque, Oscar & nalle-Maja. Vi ska oxå beställa hem lite kläder från H&M :)
Lördag, Idag då, Idag så har Emelie,Tony, Nora, Fabbe & Alma varit här och firat mig. Av dom så fick jag 200 kr, godis och shampo & balsam ^^ Min moster och Ellioth kom oxå och då fick jag doft ljus och av mamma fick jag ett stort doft ljus.. Svårt att säga vad dom luktar men jag tror att dom hette " sommar doft " elr ngt liknande :)
Aja, efter som jag inte har några andra bilder att lägga upp så lägger jag upp bilder på dom kläder vi ska beställa från H&M.
Får se om det blir allt detta, storlekarna tar ju slut o så, men nu ska jag snart kolla på Melodifestivalen..:) Tror faktiskt jag ska poppa lite pop-corn och inviga min tv.. Att inviga tvn blir att glo på den ?
Puss&Kram ♥
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: