den som vill dig något, kommer till dig ♥

Kategori:  Allmänt
hej hej !
allt är fixat nu med bilder-grejsen.. hade råkat rtycka på " ändra redigerare" x) klant klant.. Det var Sanna som hjälpte mig. Det är oxå hon som har gjort min design :) Om ni vill kolla hennes blogg på finns den på mina länkar :)
Dagen har varit bra, som vanligt så har jag o julia våra små skratt utbrott på lektionerna :D
Vårat tema är rymden, vi ska göra rymd musik, vi håller på med rymden i en grupp... Och så ska vi oxå jobba med det i matten?
när jag kom hem från skolan så hjälpte jag pappa med att skotta lite,åkte lite spark oxå ;)
Men nu ska jag ta o göra lite läxor..
mamma har tagit denna bild & jag gillar den :)
Puss&Kram ♥
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer
Postat av: Julia

haha lita fanny stil :D ♥

2012-01-25 @ 16:01:26
URL: http://juliiabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: