I know places we can go babe ♥

Kategori:  Allmänt
hej hej !
idag så har dagen varit bra, kollade på Irymden finns inga känslor,hade matte,en väldigt behövlig idrotts lektion ! under jullovet så kan jag inte påstå att jag har rört mig så speciellt mkt ;)
På matten gick vi upp till fusik salen för Patrik dampa loss lite xD På idrotten så hade vi konditionsträning.
vi skulle haft musik fast vi hade studietid ist, fast vi kollade på filmen då :) inte fel allas att inte behöva jobba ;)
Efter skolan så hängde jag me julia hem, vi kokade pasta,åt lite pasta sallad och åkte till stallet, Sen gick det inte va mera.
jag har inget mer att säga (;
Puss&Kram ♥
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: