I know places we can go babe,come home ♥

Kategori:  Allmänt

hej hej !
oj,jag vet att jag inte har bloggat så bra på sistonne, men men.. I skolan idag så hade vi nya special idrotter, och då fick jag dans :) Har haft den en gång innan men nu är det mkt roligare !
Idag när jag kom hem från skolan,så somnade jag i typ 10 min för jag va helt slut, touchade lite på iphonen och somnade :) skönt så länge det vara ;) Vi hade ett litet test i skolan idag, det handlar om en ko, två männikor, midgård o asgård, jag vet inte allt ! Hoppas att det går bra ilf ! Och imorgon så har vi ett mindre efter längtat matte prov ! :(
En konstig sak är att jag är helt slut på kvällarna runt 10- 10.30,sover bra o så men,jag är totaly DÖD på morgonrna.. Och en dag när jag bara sov 4 timmar var jag piggare! :o varför är det så ? Mamma babblar om att jag ska "ta igen " timmar  ? hur nu hon menar ;P
jaja,imorgon så det ju fredag,skönt,skönt ! Jag känner att jag vill sova hur länge som helst fast när jag väl vaknar så är klockan typ 8 -.-
slänger oxå in veckan bästa ♥

Marlon Roudette - New Age ♥

( jag har ingen aning hur jag gjorde för att få till den så med texten " Marlon Roudette - New Age ..)
vill inte ens försöka ta bort den, slutar väll med att hela inlägget försvinner !
Puss&Kram ♥
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: