i will fight for you, i promise ♥

Kategori:  Allmänt
hej hej !
idag så var jag med julia, och vi gjorde lite allt möjligt.. Vi var i stallet, bakade,åt,gick osv :D
När vi skulle baka så blev det inte som vi hade tänkt..Jag kommer inte ens ihåg vad det heter som vi bakade ;D
När vi var i stallet så mockade vi, fixade med höet & vattnet. Julia, skulle få bort is som hade frusit(trodde hon ) då kommer hon med en soppkvast och börjar slå, och så slår hon utan för och ramlar nästan, åååå vem är förvånad ? ;) ♥
anyway, lite senare så ska jag nog se på Walander, fast jag har ju redan sätt den filmen..
Och imorgon så är det skolan, fun fun fun...?
Puss&Kram ♥
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer
Postat av: Julia

oj då ;p <3

2012-01-30 @ 12:43:09
URL: http://juliiabby.blogg.se/
Postat av: Julia

sjukt fina bilder bästa vän ♥

2012-01-30 @ 19:38:45
URL: http://juliiabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: