jag tänkte på alla drömmar man drömt som en efter en har tagit slut ♥

Kategori:  Allmänt
hej hej !
idag så blev det att göra av med några timmar i vetlanda med mamma :) Hon skulle kolla på ett par skor. Detta jag fick med mig hem från vetlanda  :
Ett par skor.
En tröja.
Ett par skin vantar.
tre små "korjar".
korjarna var behövliga ! för mitt skåp är överfullt med massa småplock..
Efter Vetlanda så var jag med julia,vi kollade på kort,letade efter kläder m.m. Imorgon så är det ju söndag, det är den tråkigaste dagen på hela veckan ! Det brukar ofta vara dött,man måste lägga sig i skaplig tid, man kan inte va med kompisar länge... ja söndagar är bara så tråkiga !
I helgen så har det varit ganska mycket wordfeud spelande och varit med julia :)
Pappa är på ice-racing, fattar inte hur det kan vara kul elr speedway ? Dom sitter på en speedway cykel och kör fyra varv runt en "cirkel" njaaa, it min grej ;P
Det har faktiskt kommit lite snö oxå, om jag ska vara ärlig så är det ganska kul :) får se om det blir lite miniskid åkning med julia imorgon ? (:
jaja,här får ni en bild på skorna jag fick idag, tröjan och vantarna kommer kanske ngn annan dag eller inte alls :D
love them ! ♥
Puss&Kram ♥
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: jodu jag trodde det :( men vi hittar på massa annat kul jue :) ♥

2012-01-22 @ 13:27:10
URL: http://juliiabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: