lazy day ♥

Kategori:  Allmänt
hej hej !
Idag så har jag inte gjort ett skit,elr jo städat mitt rum..Men annars inget annat :) Tänkte se Wallander men det suger att hon inte kan visa dom nya filmerna..Har ju sätt alla.
En sak som är lite otroligt är att mamma inte har sagt till mig att det är hög tid att jag ska lägga mig.
Hon har kanske insätt jag inte är liten längre ;) ? Fyller faktiskt 14 om mindre än en månad..För att vara exakt så är det 26 dagar kvar =D Pappa retar mig för att jag är en fjortis ;O
what ever, imorgon så är det en månad tills julia o jag ska spendera hela 9 dagar i soliga spanien ♥  uscha vad längtar !!


Puss&Kram 
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: