Man får inte alltid det man önskar sig, men jag ju önska iallafall ♥

Kategori:  Allmänt
hej hej !
jag har inget annat att blogga om så då tänkte jag blogga om vad jag önskar mig när jag fyller år..
Och som rubriken säger, man får ju inte allt men man kan önska hur mycket som helst !
1. En ny dator, min är sönder IGEN och den funkar helt änkelt inte !
Jag har alltid sakt att jag aldrig ska ha en acer igen men jag hittade faktiskt en acer som jag önskar mig x)
tunn,snygg desig ,säkert lika dålig som min (om några år)..
2. DKNY Parfym och kräm.
den luktarså gott,och om jag ska vara ärlig så tycker jag bättre om kräm som luktar än vatten..jag har ingen aning varför ? :) fast jag vill endån ha både parfym o kräm.
3. Iphone skal, jag har hittat ett så snyggt skal ! fast om jag it får ngt när jag fyller år så har mamma lovat att jag ska få när jag är i spaninen för där är dom så billiga ^^
4. En bok, det är första gången på 13 år jag önskar mig en bok ! ilf den heter " pojken som kallas det " sann histora, verkar bra :)
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer
Postat av: Julia

visst luktar den gott :)

kram ♥

2012-01-22 @ 15:58:15
URL: http://juliiabby.blogg.se/
Postat av: Sanna

Den boken är jättebra & spännande! Har själv läst den. Du kommer inte kunna sluta läsa den ;)

2012-01-22 @ 17:27:26
URL: http://sannasphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: