only one time, no more ♥

Kategori:  Allmänt
hej hej !
idag så har jag varit i skolan, helt okej. men dö trött på morgonen ! jag tkr it att jag lägger mig sent? halv 11.
Vi håller fortfarande med rymden, och det är rätt sktörande när man ha herr nilsson vid samma bord ! -.- Jag flippar ut snart !
Sen så hade vi engelska & såklart rymden då med, kul ! Leta efter engelska fakta om mercury.
anyway, mamma har köpt något medel som man ska gurgla munnen, så jag hoppas att min irriterande blåsa i munen försvinner !
Och när jag kom hem så har jag it gjort något speciellt, ska göra lite läxor senare;)
Puss&Kram ♥
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer
Postat av: Julia ♥

hihi, bästa vän ♥

2012-01-31 @ 18:56:26
URL: http://juliiabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: