this is what i´m made of

Kategori:  Allmänt
hej hej !
Idag så har jag inte varit aktiv för fem öre ! jag gick runt i morgonrock från 10.30 till 15.30 för då kom julia ^^
Vi har suttit vid datan och typ pratat lite, nu är hon och äter.. Så jag tänkte blogga lite då.
Veckan har varit bra, i skolan så håller vi fortfarande på med tema rymden. Jag har oxå fått en stor himla blåsa på läppen :/ ibland så kan jag inte ens gapa...fyy den har helt klart förstört hela veckan !!
Puss&Kram ♥
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer
Postat av: steffie(amandaosteffie)

sv. Hejhej! Tack ska du ha, ja allt bra, dudå? :)

2012-01-29 @ 13:12:11
URL: http://ccameraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: