~Behind the scenes ♥~

Kategori:  Allmänt

hej hej !

Idag så har den inte hänt något speciellt, skolan som vanligt.. Duschat, gjort lite läxor.. Typ som alla andra var dagar.

I skolan så hände det inget speciellt hade lite idrott, och då lyssnade partik inte på loffe och då fick vi sluta tidigare :) Annars heelt okej :)

När jag kom hem från skolan så gjorde jag lite läxor och hjälpte till med maten, gjorde såsen ^^ avancerat ?;)
Mamma åkte också upp till Virserum och hämtade den nya datorn som jag inviger just nu.





Saknar som satan !
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Wow vad mycket du bloggat på senaste tiden =) Hade visst missat en del, men nu ska jag börja kolla oftare igen! Saknar dig söta syster!

2012-03-06 @ 21:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: