Everybody hurts ❤

Kategori:  Allmänt

Hej hej !
Fredag idag, så skönt med helg ! Idag så har jag varit i skolan som vanligt, tänkte faktiskt blogga en gång från mobilen fast då låste jocke min iphone i 15 min och sen när den inte var låst längre så kom vår lärare så då han jag inte. Så tro inte att jag har glömt bort min lilla blogg ;) Efter skolan så åkte vi till Vetlanda för att kolla på skor o jacka, fast hittade ingen jacka. Men Jag fick hem lite smått o gott från Vetlanda ilf :) fast inte dom skorna jag hade hoppats på, dom fanns inte i affären.
Linne - gina tricot
Byxor - gina tricot
Converse- sko kanonen
Foundation *? - H&M
Tyckte det var lite synd att jag inte hittade något på H&M när jag hade present kort där ifrån...
( det var svårt att ta kort på svarta byxor för jag har svart golv.. Vill ni se en bättre bild så finns det säkert på ginas hemsida !)

På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: