i follow rivers

Kategori:  Allmänt
hej hej !
idag har dagen varit bra, på idrotten så hade vi akrobatik, det var super kul :) Ett matte prov blev gjort också. Efter skolan så hängde julia med mig hem, haha vi åt lite vaniljsås xd. Lite senare så gjorde vi paj "smet" och åt salta pinnar vid tv ^^. Inte feta alls !? Ska duscha vid halv som är nu så jag får ta och skynda med läsloggen nu !
Ellie på toppen, sacke,moa på andra raden och på den första raden är det Amanda & tina :)
På den första raden så är det, Sacka, Moa, Amanda & Tina. Andra Jag,Molly Alice. Tredje Julia och Ellie och på toppen Olof..
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: