I know places ❤

Kategori:  Allmänt

Hej hej !
Datan upptagen idag igen, så det fick bli iphonen igen. Sitter på samma ställe som igår, Sitter ner sjunken i soffan med en gosig filt..❤
Idag i skolan så jobbade vi (ovanligt?) med någon läs övning. Vi bytte också platser. Sitter bredvid Amanda & Jocke/Albert. Ena sekunden satt jag bredvid Jocke o andra Albert..
Jag har även vågat håret så att jag inte behöver fixa allt på morgonen..
Aja, nu har jag inget mer o säga , än....Puss&Kram ❤

Saknar dig bästavän, hoppas att du blir fri från din hjärnskakningen & kan komma o förgylla mina dagar med all din glädje !❤

På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: