not my day today ♥

Kategori:  Allmänt
hej hej !
jag bloggade ju lite i skolan idag, jag hade tråkigt på den dära bänken. Skolan var helt okej idag, blev inget matte prov utan det tar vi imorgon xd. På morgonen idag så hade vi idrott, vi gick en timme, vilket kanske inte var det allra bästa för mina hälar..? jag har blåsor på båda hälarna nu. Efter det så kollade vi på någon tråkig musik grej.. hade rast i typ en timma. Åt lite sen matte, studietid & Engelska. På engelskan kollar vi på dom tre musketörerna, kanske inte den roligaste filmen.
När jag kom hem så åt jag lite och nu ska jag öva lite inför matte provet.
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: