the gypsy

Kategori:  Allmänt
hej hej !
Idag så har jag varit med Emma, och vi letade efter en plats som vi kunde praoa på. Fast gick väll lite si & så.
När vi kom hem till Emma så käkade vi varsin tunnbrödsrulle & lite läsk. Sen började våran extrema långa vandring.Det kändes som att vi gick runt hela Virserum..? Inte så konstigt för det var ju precis vad vi gjorde..Vi köpte oxå varsin glass.
Aja, dagen har varit bra, jag vet inte om jag har ngn mer att säga ? Jag drogar Ulrik Muther..
Igår så var det väldigt väldigt nära att vi beställde skorna :) Hoppas att dom kanske blir mina om några dagar :')
Men nu ska jag nog öva lite mera på engelska glosorna..
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: