1-50 ♥

Kategori:  Allmänt
1.Ditt fullständiga namn : Fanny Louise Simonsson.
2.Hur gammal är du : Jag är 14 år.
3.När fyller du år : 10 Februari.
4.Ögonfärg : Blå ?
5.Hårfärg : brunt.
6.Vilken skola går du i : Prolympia i Virserum.
7.Vilken klass går du i : Los Angeles / 7:an.
8.Är det någon/ några som du inte gillar i din klass : Alla är mina kompisar, fast det finns väll några som man tycker mindre om.
9.Är det någon / några som du gillar lite mer i din klass : japp..( tjej kompisar )
10.Är det någon du inte gillar : ja, när folk använder hela parfym tuben, skoskav, spindlar, jobbiga människor, Tändläkare,
11.Är det något du som speciellt gillar : ge-kås, pengar ,lykke li, Facebook, instagram, min iphone, gina tricot, solsidan, andra avenyn, big brother, The twilight saga + filmerna,
12. beskriv dig med tre ord : oj :$, klantig, väldigt blond, rolig ^^?
13. I vilka länder har du varit i : Sverige, Spanien, Tunisien, Danmark.
14. Bästa tv programet : Kollar inte så mycket på tv men, Irene huss, beck, valander osv.
15. Sommar eller vinter : S-O-M-M-A-R....
16. Favorit färg : rosa,vit, mint blå.
17. Varför är dom dina favoriter : Gillar väll dom ?
18. Vem ringde dig senast : mamma.
19. vem smsade du med senast : Julia Rosenlund.
20. Vilket spel spelade du senast :mobiler elr ? i såfall  " doors "
21. Vem kommer upp om du söker på din första bokstav på facebook : Felicia Axelsson.
22 Vem kommer upp om du söker på din fösta bokstav i ditt efternamn på facebook : Emma sladdaren Sahlström.
23. Har du bra kontakt med dina föräldrar : Jao.
24. Har du kläder du inte gillar : JA !
25. har du kläder som du gillar lite extra : tror de..
26. Svär du mycket ? haha, säger jag nej så ljuger jag :$
27. tror du på gud eller jesus eller någon annan " helig " person : nej..
28. Är du nöjd med ditt senaste prov : ja, det är jag väll.
29. Är du retad för något : Njae.. Kanske inte retad precis.
30. När fick du ditt senaste utbrott : utbrott o utbrott, blev lagom arg när plasten på gurkan inte ville åka ner. Eller när jag gick hem till moa med skoskav.
31. När gick du upp idag : vet inte riktigt, men typ halv nio.
32. Vad gör du nu : svarar på dessa frågor.
33. Senaste låten du hörde : 114.
34. Hade du några nyårslöften i år : japp.
35. Har du någon färg på dina naglar : nej..
36. vilka bloggar läser du : mångaa.
37. Godis eller popcorn : popcorn.
38. Använder du spotify : nej, jag kommer inte in på den xd.
39. Har du respekt för något/ någon : ja, att byta glödlampor, ljupt vatten m.m.
40. Har du gjort något olagligt : ja, gått på andras gårdar, skjutat någon på cykel typ.
41. Bra ord : hej osv..?
42. Vad tänker du på om jag säger " Carpe diem " : jag vet inte.. den skyllten som hänger i mitt rum.
43 . vad tycker du om, flygplan, båt, tåg, spårvagn : Allt är väll helt okej..
44. har du varit i någon huvudstad : Stockholm, Madrid, Köpenhamn sen vet jag ingen mer.
45. Varit full : NEJ.
46. Har du ont någon stans : nja, hälen fast bara när jag har skor på mig.
47. favorit glass : calippo B&J
48. kloka ord : vet inte, hittade ngn på goggle förut " Det bästa är att veta vad man vetar efter innan man letar efter det " ;)
49. Vilken låt lyssnar du på nu : What dosen't kill you stronger
50. sista frågan, vad tror du att du gör om 10 år : Då är jag 24 år, jag hoppas på ett bra liv, bra jobb, kanske familj. vem vet ?
Nu orkar jag kolla slarv fel..
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer
Postat av: Julia

asså Marbella & Lanzarote ligger ju i spanien ditt dryghuvud ! ♥:*

2012-03-31 @ 19:33:10
URL: http://juliiabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: