why am i crying

Kategori:  Allmänt
hej hej !
idag så har Julia underhållit min dag, vi har kollat på Sofias änglar & käkat pop-corn, varit i stallet och jag har valt ut kläder till henne..Sen så kom pappa o hämtade mig hos julia.
När jag kom hem så satt jag lite vid datorn & så ringde jacque (:
Det var längde sen vi pratade med varann så det var kul o veta lite vad som hon hade gjort o så..
Hon sa en hemsida som det fanns massa bilder på Nalle-Maja på ( deras katt,som dom it har fått hem än ).
Kolla så söt hon är ! liten lurvig päls boll :')
so cute :')
På denna bloggen är det förbjudet att kopiera nånting. ALLT ÄR MITT! Bara inspiration.

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Världens sötaste Nalle-Maja Sessan Märta Vestlie. Hennes mamma heter Charlie Eva-Lena Majken Vestlie :-D

2012-03-11 @ 21:38:34
Postat av: fanny :)

haha, vilka roliga namn ni har valt till dom :D

kram <3

2012-03-11 @ 22:07:13
URL: http://fannysscorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: